Забезпечення прав на використання товарних знаків у Грузії
Процедура реєстрації ліцензійної угоди на використання товарних знаків у Відомстві не є обов’язковою.
Для реєстрації ліцензійної угоди на використання товарного знака потрібні наступні документи:
- Оригінал ліцензійної угоди;
- Оригінал довіреності від ліцензіара, підписаної і завіреної печаткою.
Наступна інформація повинна бути вказана в Ліцензійній угоді на використання товарного знака:
- Повна інформація про товарний знак/товарні знаки, які є предметом угоди;
- Ім’я та адреса Ліцензіара і Ліцензіата;
- Вид ліцензії (виключна, невиключна);
- Термін дії ліцензії;
- Територія дії ліцензійної угоди;
- Обсяг прав, що підлягають ліцензуванню;
- Рекомендується включити пункт про те, що якість товарів і послуг, виготовлених чи наданих за ліцензійним угодою, не буде нижчою від якості товарів або послуг власника свідоцтва і останній здійснюватиме контроль за виконанням цієї умови.
У ліцензійній угоді також визначаються розмір, порядок і строки виплати плати за використання об’єкта права інтелектуальної власності, а також інші умови, які сторони вважають за доцільне включити в угоду.
Термін процедури реєстрації ліцензійної угоди становить 3-4 місяці.