Забезпечення прав на використання товарного знака у Туркменістані
Реєстрація ліцензійної угоди на використання товарних знаків у Відомстві є обов’язковою.
Для реєстрації ліцензійної угоди на використання товарного знака потрібні наступні документи:
- Три нотаріально завірені копії ліцензійної угоди, підписаної сторонами та завіреної печатками компаній (легалізація або нотаріальне засвідчення не потрібне);
- Список товарних знаків, який повинен бути підписаний і завірений печаткою ліцензіара і ліцензіата;
- Оригінал довіреності від ліцензіара, підписаний і завірений печаткою компанії;
- Оригінал довіреності від ліцензіата, підписаний і завірений печаткою компанії.
У ліцензійній угоді на використання товарного знака повинна бути вказана наступна інформація:
- Повна інформація про товарний знак/товарні знаки, які є предметом угоди;
- Ім’я та адреса ліцензіара і ліцензіата;
- Обсяг прав (повна, виняткова, невиключна);
- Термін дії ліцензії;
- Умови вирішення спорів;
- Право на товарний знак або права, на які надається ліцензія, в тому числі географічну територію, на яку ліцензія поширюється;
- Пункт про те, що якість товарів і послуг, виготовлених чи наданих за ліцензійною угодою, не буде нижчою від якості товарів або послуг власника свідоцтва і останній здійснюватиме контроль за виконанням цієї умови.
У ліцензійній угоді також визначаються розмір, порядок і строки виплати плати за використання об’єкта права інтелектуальної власності, а також інші умови, які сторони вважають за доцільне включити в угоду.
Термін процедури реєстрації ліцензійної угоди становить 3 місяці.