EN

Забезпечення прав на використання товарного знака у Туркменістані

Реєстрація ліцензійної угоди на використання товарних знаків у Відомстві є обов’язковою.

Для реєстрації ліцензійної угоди на використання товарного знака потрібні наступні документи:

  • Три нотаріально завірені копії ліцензійної угоди, підписаної сторонами та завіреної печатками компаній (легалізація або нотаріальне засвідчення не потрібне);
  • Список товарних знаків, який повинен бути підписаний і завірений печаткою ліцензіара і ліцензіата;
  • Оригінал довіреності від ліцензіара, підписаний і завірений печаткою компанії;
  • Оригінал довіреності від ліцензіата, підписаний і завірений печаткою компанії.

У ліцензійній угоді на використання товарного знака повинна бути вказана наступна інформація:

  • Повна інформація про товарний знак/товарні знаки, які є предметом угоди;
  • Ім’я та адреса ліцензіара і ліцензіата;
  • Обсяг прав (повна, виняткова, невиключна);
  • Термін дії ліцензії;
  • Умови вирішення спорів;
  • Право на товарний знак або права, на які надається ліцензія, в тому числі географічну територію, на яку ліцензія поширюється;
  • Пункт про те, що якість товарів і послуг, виготовлених чи наданих за ліцензійною угодою, не буде нижчою від якості товарів або послуг власника свідоцтва і останній здійснюватиме контроль за виконанням цієї умови.

У ліцензійній угоді також визначаються розмір, порядок і строки виплати плати за використання об’єкта права інтелектуальної власності, а також інші умови, які сторони вважають за доцільне включити в угоду.

Термін процедури реєстрації ліцензійної угоди становить 3 місяці.